Minggu yang sibuk…

Minggu ni adalah minggu yang paling sibuk dalam hidup aku… itu yang aku rasa lah.. sbbnya hari isnin ini aku mgkin pg jejalan makan angin di Indonesi…Yokjakarta… ini sebenarnya program opis aku… jd aku amik peluang ni utk aku pegi jejalan sambil makan angin…hehehe…makan angin ker… rasa kena makan makanan jugak..mkn angin jer…kembung perut aku..hehehe.. hari isnin aku akan fly ke sana… insyaallah aku akan upload pic2 yang aku amik dari sana…dari semasa ke semasa… cuma skang ni aku pun tak tahu nak amik gambar aper kat sana…maklumlah..belum pernah aku travel dan amik gambar..biasanya aku kursus jerr…lepas tu aku balik..sbb kekadang tu…jadual terlalu padat…sampai malas nak amik gambar…hehehe…tp kali ni aku cubalah utk upload gmabar dari sana…nantikan….hahhaha

Hari pertama sampai di jogjakarta…kami dihidangkan dengan teater RAMAYANA…kisah Shinta dan Ramayana sepasang kekasih sejati… yang lainya aku pun tak paham citernya..cuma aku amiklah gmbar… tetapi mmg budaya diaorang memuja Ramayana dan Shinta ini… ia lebih kurang macam wayang kulit negeri kelantan jugak laa…hehehe

pic ni masa di Kraton…. kraton ni macam aper yer…  muzium sultan lah lebih kurang…hehehe

5 Respons to “Minggu yang sibuk…”

  1. ana Says:

    bestnyer g seberang…beli la ole2…hahahaha..
    ambik gmbr bnyok2…
    abe yie g brapo org…

  2. pikie Says:

    lawa2 gambar demo..tamboh2 royal wedding tuh..kemah sek kito!

  3. azera Says:

    ayie…mung kijo gapo loni? lama doh ko jadi fotografer? comey gilo gambar royal wedding tuh.. sapo dr munzir tuh.. smart ahhh..haha

  4. ana Says:

    abe ha g jugok…abe yie g brapo org ni???g indon wat gapo???g tgk bandar sano n nk wat kt kelate ko???kak zu g jgok ko???

  5. ayienazri78 Says:

    yup…abe ha g jugok..gi ade buat kursus melalui UTM skudai…adelah buat belajar skit2 ttg sistem pajak atau cukai disana…kakzu tok gi… hanya 2 org setiap jabatan…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: