Chandi Borobudor…Sleman, Jogjakarta..

Dalam kesempatan.. dah sampai di Jogjakarta… kata org…. rugi jugak kalau tak sampai di Chandi Borobudor nih…. maklumlah… salah satu tempat antara 7 tempat ajaib di dunia….jadi dikesempatan ini…aku adelah amik beberapa keping gambar di sana…. tp cuaca hari tu mmg tak mengizinkan…dan masa aku kat sana pun terlalu singkat…. kalau bleh nak duk lama2 skit…. baru syok amik gambar….hehehe..

percubaan HDR…tak tahulah ini dah jadik ker tidak…harap leh bagi pandangan..

Satu Respons to “Chandi Borobudor…Sleman, Jogjakarta..”

  1. ezaiedinRIN Says:

    kira dah jadi tu bro. menarik gambar..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: